Kαι εμφανίστηκε πάλι ο κύριος "Ποτάμης" (ανήκει στο Ποτάμι) Νίκος Δήμου για να μας πει πόσο ανθέλληνας είναι και να κατεβάσει το μεγαλείο του 1821 σε επίπεδο "πλιατσικολογήματος" με νέο άρθρο του λέγοντας «Δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ αυτό – σίγουρα όχι σύντομα. Σήμερα πάντως ένα βιβλίο που θα έγραφε τα αληθινά συμβάντα του 21 θα καιγότανε στην πυρά και ένας καθηγητής που θα το δίδασκε, θα έχανε τη δουλειά του."
Γράφει μεταξύ άλλων στο protagon με αφορμή την σημερινή επέτειο
«Ας πούμε μερικές ιστορικά εξακριβωμένες αλήθειες:
Η επανάσταση ξεκίνησε όχι από τους ηρωικούς αρματολούς και κλέφτες (αντίθετα αυτοί και μέσα στον Αγώνα πολεμούσαν σαν μισθοφόροι για αμοιβή και λάφυρα) αλλά από φιλήσυχους αστούς εμπόρους που ζούσαν έξω από την Ελλάδα. Το κίνημα άρχισε από αστούς αλλά το αγκάλιασε ο λαός. Όμως, όπως γράφει ο Σκαρίμπας: «Το Πατριαρχείο το αφόρισε. Οι Πρόκριτοι και οι Ιεράρχες το χλεύασαν. Ο Καποδίστριας του γύρισε τις πλάτες. Ο Κοραής μας το μυκτήρισε». Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και το τέλος ολέθριο.
Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον».
Η επανάσταση του 21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας).
Η επανάσταση απέτυχε επειδή οι Έλληνες πολεμούσαν περισσότερο μεταξύ τους, παρά με τους Τούρκους. Ο – ήδη τόσο απών – Κωστής Παπαγιώργης, την είχε χαρακτηρίσει:«πανεθνικό εμφύλιο, ο οποίος κατ’ ευφημισμόν βαπτίσθηκε επανάσταση από τους ιδεολόγους ιστορικούς».
Στην Επανάσταση έγιναν πράξεις θηριωδίας εκ μέρους των Ελλήνων. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν πάνω από 30.000 άμαχοι – ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι που ήταν αμέτοχοι στον αγώνα. Λόγος: το πλιάτσικο. Λέει ο Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα: «το ασκέρι όπου ήταν μέσα, το ελληνικό, έκοβε κι σκότωνε από Παρασκευή ως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άντρες, 32000, μία ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς». (Αντίθετα οι Τουρκαλβανοί υπερασπιστές της πόλης έφυγαν αλώβητοι μετά από συμφωνία. Που σημαίνει ότι ο Κολοκοτρώνης είχε τον έλεγχο του στρατού του και άρα επέτρεψε τη εθνοκάθαρση).
Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουνπως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά. Κι όταν ο Μαυροκορδάτος έβγαλε λόγο στα πληρώματα του Ελληνικού στόλου χρειάστηκε μεταφραστή γιατί δεν κατάλαβαν λέξη (το γράφει ο Παπαρρηγόπουλος).
Θα έχουμε ωριμάσει ως έθνος, όταν τα σχολικά μας βιβλία συμπεριλάβουν αυτές (και άλλες) δύσκολες αλήθειες. Όταν θα πάψουν να αποσιωπούν ή να μυθολογούν. Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό.»
Ας τα δούμε ένα ένα. Αν εννοεί τον αφορισμό του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε', όλοι γνωρίζουν ότι τον έκανε για να σώσει από τις σφαγές τους Έλληνες της Μικράς Ασιας και της Πόλης που δεν ειχαν την πολυτέλεια να επανασττήουν, καθώς ήταν μες στο στόμα του λύκου.Άλλωστε ο ίδιος ο Γρηγόριος βασανίστηκε και κρεμάστηκε λίγο αργότερα από τους Τούρκους, τόσο "δικός" τους ήταν. Με την κίνσή του έσωσε χιλιάες ζωές, που ειναι πολύ πιο σημαντικές απ΄τον μικρόκοσμό μας και τα πιστεύω μας.
Η Άλωση της Τριπολιτσάς είχε εγκλήματα κανείς δεν το αρνείται όμως μιλούμε για έναν λαό ο οποίος έιχε υποστει τα πάνδεινα για 4 αιώνες, όσο για τους Εβράιους, να θυμίσουμε ότι Εβραίοι ζήτησαν το θάνατο του Πατροκοσμά, και γενικως ο λαός δεν είχε καλές αναμνήσεις από την συμβίωση του μαζί τους εκείνα τα χρόνια.
Όσο για τους Αρβανίτες, είναι Έλληνες πανάρχαιοι από τα φύλα των Ιλλυριών, και δεν έχουν σχέση με τους Αλβανούς που ήρθαν αργότερα από την λίμνη Άλμπαν της Ουκρανίας, και επρόκειτο για απογόνους των Σκυθών. Για αυτό και υπάρχουν μεγαλες διαφοροποιήσεις και μεταξύ των σύγχρονων Αλβανών.Ελληνικά δεν γνώριζ γιατί τους κυνηγούσα εκείνα τα χρόνια με βαρύττους φόρους τους οποίους για να τους αποφύγουν έπρεπε έιτε να αλλάξουν θρησκεία είτε γλώσσα. Για αυτό και υπάρχει το εληνικό ΄φυλο των Γκαγκαούζιων στην Μολδαβία που μιλάει τουρκικά και είναι χριστιανοί Ορθόδοξοι. Άλλωστε σχολεια δεν υπήρχαν, πως να μάθαιναν ελληνικά;Είχαν όμως συνείδηση του ότι ήταν Έλληνες κι οι Τούρκοι κάτι άλλο, όπως την έχουν και οι Σκωτσέζοι που δεν έιναι Άγγλοι και ας μιλάνε Αγγλικά, γιατί ξέχασαν την γλώσσα των highlands, την οποία επίτηδες οι Εγγλέζοι δεν διδάσκουν στα σχολέια.
Για τους μεταξύ μας εμφυλίους δε χρειαζόμασταν τον κύριο Δήμου να μας το πει είναι σήμα κατατεθέν της φυλής από αρχαιοτάτων χρόνων.
Οσο για τα λάφυρα, όποιος κερδίζει λάφυρα παίρνει, δεν πάει για βραβείο Αγίου. Ήμαρτον πια με τις αριστεροσύνες, και τις προοδετικές γενικότητες χωρίς ιστορικά υπόβαθρα. Πιο πολύ ο κ.Δήμου στηρίζεται στην αγραμματοσύνη και στην ανθρωπολογική άγνοια των Νεοελλήνων αλλά και στην κατεστραμένη αίσθηση της κοινής λογικής.
defencenet.gr
Γράφει μεταξύ άλλων στο protagon με αφορμή την σημερινή επέτειο
«Ας πούμε μερικές ιστορικά εξακριβωμένες αλήθειες:
Η επανάσταση ξεκίνησε όχι από τους ηρωικούς αρματολούς και κλέφτες (αντίθετα αυτοί και μέσα στον Αγώνα πολεμούσαν σαν μισθοφόροι για αμοιβή και λάφυρα) αλλά από φιλήσυχους αστούς εμπόρους που ζούσαν έξω από την Ελλάδα. Το κίνημα άρχισε από αστούς αλλά το αγκάλιασε ο λαός. Όμως, όπως γράφει ο Σκαρίμπας: «Το Πατριαρχείο το αφόρισε. Οι Πρόκριτοι και οι Ιεράρχες το χλεύασαν. Ο Καποδίστριας του γύρισε τις πλάτες. Ο Κοραής μας το μυκτήρισε». Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και το τέλος ολέθριο.
Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον».
Η επανάσταση του 21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας).
Η επανάσταση απέτυχε επειδή οι Έλληνες πολεμούσαν περισσότερο μεταξύ τους, παρά με τους Τούρκους. Ο – ήδη τόσο απών – Κωστής Παπαγιώργης, την είχε χαρακτηρίσει:«πανεθνικό εμφύλιο, ο οποίος κατ’ ευφημισμόν βαπτίσθηκε επανάσταση από τους ιδεολόγους ιστορικούς».
Στην Επανάσταση έγιναν πράξεις θηριωδίας εκ μέρους των Ελλήνων. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν πάνω από 30.000 άμαχοι – ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι που ήταν αμέτοχοι στον αγώνα. Λόγος: το πλιάτσικο. Λέει ο Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα: «το ασκέρι όπου ήταν μέσα, το ελληνικό, έκοβε κι σκότωνε από Παρασκευή ως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άντρες, 32000, μία ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς». (Αντίθετα οι Τουρκαλβανοί υπερασπιστές της πόλης έφυγαν αλώβητοι μετά από συμφωνία. Που σημαίνει ότι ο Κολοκοτρώνης είχε τον έλεγχο του στρατού του και άρα επέτρεψε τη εθνοκάθαρση).
Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουνπως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά. Κι όταν ο Μαυροκορδάτος έβγαλε λόγο στα πληρώματα του Ελληνικού στόλου χρειάστηκε μεταφραστή γιατί δεν κατάλαβαν λέξη (το γράφει ο Παπαρρηγόπουλος).
Θα έχουμε ωριμάσει ως έθνος, όταν τα σχολικά μας βιβλία συμπεριλάβουν αυτές (και άλλες) δύσκολες αλήθειες. Όταν θα πάψουν να αποσιωπούν ή να μυθολογούν. Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό.»
Ας τα δούμε ένα ένα. Αν εννοεί τον αφορισμό του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε', όλοι γνωρίζουν ότι τον έκανε για να σώσει από τις σφαγές τους Έλληνες της Μικράς Ασιας και της Πόλης που δεν ειχαν την πολυτέλεια να επανασττήουν, καθώς ήταν μες στο στόμα του λύκου.Άλλωστε ο ίδιος ο Γρηγόριος βασανίστηκε και κρεμάστηκε λίγο αργότερα από τους Τούρκους, τόσο "δικός" τους ήταν. Με την κίνσή του έσωσε χιλιάες ζωές, που ειναι πολύ πιο σημαντικές απ΄τον μικρόκοσμό μας και τα πιστεύω μας.
Η Άλωση της Τριπολιτσάς είχε εγκλήματα κανείς δεν το αρνείται όμως μιλούμε για έναν λαό ο οποίος έιχε υποστει τα πάνδεινα για 4 αιώνες, όσο για τους Εβράιους, να θυμίσουμε ότι Εβραίοι ζήτησαν το θάνατο του Πατροκοσμά, και γενικως ο λαός δεν είχε καλές αναμνήσεις από την συμβίωση του μαζί τους εκείνα τα χρόνια.
Όσο για τους Αρβανίτες, είναι Έλληνες πανάρχαιοι από τα φύλα των Ιλλυριών, και δεν έχουν σχέση με τους Αλβανούς που ήρθαν αργότερα από την λίμνη Άλμπαν της Ουκρανίας, και επρόκειτο για απογόνους των Σκυθών. Για αυτό και υπάρχουν μεγαλες διαφοροποιήσεις και μεταξύ των σύγχρονων Αλβανών.Ελληνικά δεν γνώριζ γιατί τους κυνηγούσα εκείνα τα χρόνια με βαρύττους φόρους τους οποίους για να τους αποφύγουν έπρεπε έιτε να αλλάξουν θρησκεία είτε γλώσσα. Για αυτό και υπάρχει το εληνικό ΄φυλο των Γκαγκαούζιων στην Μολδαβία που μιλάει τουρκικά και είναι χριστιανοί Ορθόδοξοι. Άλλωστε σχολεια δεν υπήρχαν, πως να μάθαιναν ελληνικά;Είχαν όμως συνείδηση του ότι ήταν Έλληνες κι οι Τούρκοι κάτι άλλο, όπως την έχουν και οι Σκωτσέζοι που δεν έιναι Άγγλοι και ας μιλάνε Αγγλικά, γιατί ξέχασαν την γλώσσα των highlands, την οποία επίτηδες οι Εγγλέζοι δεν διδάσκουν στα σχολέια.
Για τους μεταξύ μας εμφυλίους δε χρειαζόμασταν τον κύριο Δήμου να μας το πει είναι σήμα κατατεθέν της φυλής από αρχαιοτάτων χρόνων.
Οσο για τα λάφυρα, όποιος κερδίζει λάφυρα παίρνει, δεν πάει για βραβείο Αγίου. Ήμαρτον πια με τις αριστεροσύνες, και τις προοδετικές γενικότητες χωρίς ιστορικά υπόβαθρα. Πιο πολύ ο κ.Δήμου στηρίζεται στην αγραμματοσύνη και στην ανθρωπολογική άγνοια των Νεοελλήνων αλλά και στην κατεστραμένη αίσθηση της κοινής λογικής.
defencenet.gr