Ροη ειδησεων

Έχεις ένα από αυτά; Τα 8 σημάδια που αποκαλύπτουν ότι σου λείπει ύπνος!

Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014   10:21:00 π.μ.


Έχεις ένα από αυτά; Τα 8 σημάδια που αποκαλύπτουν ότι σου λείπει ύπνος!
Δώσε προσοχή!

Ύπνος. Κι όμως είναι πάρα πολύ βασικός παράγοντας για να λειτουργεί ρολόι ο οργανισμός μας. Αν δεν απολαμβάνουμε ποιοτικό ύπνο, τότε η κούραση, το στρες, η ατονία και τα διατροφικά προβλήματα θα μας χτυπήσουν την πόρτα.
Πάμε να δούμε τα 8 βασικότερα σημάδια που αποκαλύπτουν ότι μας λειπει ύπνος:
1. Σύμφωνα με το Αμερικάνικο Ινστιτούτο Νευρολογικών Διαταραχών και Εγκεφαλικού Επεισοδίου, αν με το που πέφτεις στο κρεβάτι σου σε παίρνει αυτομάτως ο ύπνος, τότε σου λείπει ύπνος και θα πρέπει να αυξήσεις τις ώρες που ξεκουράζεσαι
2. Είσαι πιο παρορμητικός από το συνηθισμένο: Η έλλειψη ύπνου και η κούραση, επηρεάζουν τον προμετωπιαίο φλοιό, ο οποίος συνδέεται με τον έλεγχο των παρορμήσεων. Όταν λοιπόν δεν κοιμάσαι καλά, έχεις φτωχότερη κρίση και ενεργείς παρορμητικά σε όλους τους τομείς
3. Χρησιμοποιείς κλισέ φράσεις και έχεις μονότονη ομιλία: Κι όμως, η έλλειψη ύπνου επηρεάζει τον μετωπιαίο λοβό, ο οποίος συνδέεται με την ομιλία και την εποικοδομητική – πρωτότυπη σκέψη
4. Έχεις γίνει... ξεχασιάρα: Η έλλειψη ύπνου και η συνεχής κούραση επηρεάζει αρνητικά τη μνήμη σου
5. Πεινάς συνέχεια: Ναι, η έλλειψη ύπνου σε παχαίνει, μιας και μπορεί να αυξήσει την όρεξή σου επηρεάζοντας δύο βασικές ορμόνες στο σώμα σου: τη λεπτίνη και την γκρελίνη. Η λεπτίνη είναι η ορμόνη που δίνει εντολή στο σώμα σου να σταματήσει να τρώει, τη στιγμή που η γκρελίνη, δίνει το σήμα της πείνας και σου λέει να φας. Όταν δεν κοιμάσαι αρκετά, η ισορροπία λεπτίνης / γκρελίνης καταστρέφεται
6. Δε συγκεντρώνεσαι εύκολα: H έλλειψη ύπνου επηρεάζει την αυτοσυγκέντρωσή σου και δε σε αφηνει να είσαι όσο αποδοτικός επιθυμείς
7. Τσακώνεσαι πιο συχνά με το σύντροφό σου: Kι όμως ερευνητές διαπίστωσαν πως τα κουρασμένα ζευγάρια τείνουν να τσακώνονται περισσότερο (και για ανούσιους λόγους) από τα ζευγάρια που κοιμούνται το οχταωράκι τους
8. Αποκοιμιέσαι παντού: Κάθεσαι για πέντε λεπτά στο μετρό και σε παίρνε ο ύπνος; Περιμένεις να ξεκινήσει το meeting και είσαι έτοιμη να κοιμηθείς όρθια; Ναι, είναι η καλύτερη ένδειξη για να καταλάβεις ότι θες ξεκούραση!


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ