Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

Ο Πρίντεζης εξηγεί: "Ηταν σαν να έθιξαν την οικογένειά μου"

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014   10:01:00 π.μ.


 Ο Πρίντεζης εξηγεί: Εκατοντάδες like, αναρίθμητα σχόλια και μεγάλο θόρυβο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκάλεσε η ανάρτηση του Γιώργου Πρίντεζη στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook.
«Οσοι χάρηκαν με αυτή την αποτυχία, γαμ...νται! Ετσι απλά» ήταν το υστερόγραφο, που αποθέωσαν οι περισσότεροι διαδικτυακοί (και όχι μόνο) φίλοι του. Ο ίδιος δεν θέλησε να το αναλύσει στον τοίχο του, αλλά το πράττει μιλώντας στα «ΝΕΑ» λίγες ώρες μετά τον άδοξο αποκλεισμό της Εθνικής στο Μουντομπάσκετ της Ισπανίας.   
«Δεν έχω να απολογηθώ για κάτι. Διαβάζοντας και λαμβάνοντας απαξιωτικά σχόλια για την Εθνική, αισθάνθηκα ότι εκείνη τη στιγμή έθιγαν την οικογένειά μου. Ισως να ήταν ακραία η αντίδρασή μου και μάλιστα δεν συνηθίζω τέτοιου είδους status update. Μου βγήκε όμως το αίσθημα της αδικίας για την προσπάθεια που κατέβαλαν όλα τα παιδιά. Εκτιμώ, μάλιστα, ότι το υστερόγραφο εκφράζει όλους τους συμπαίκτες μου.
Ηθελα να εκφράσω την απέχθειά μου προς όλους όσοι χαίρονται με την αποτυχία της Εθνικής, της οποιασδήποτε Εθνικής, σε οποιοδήποτε σπορ» είπε ο διεθνής φόργουορντ, ο οποίος μέχρι αργά χθες το βράδυ δεν σκόπευε και προφανώς δεν προτίθεται να αποσύρει το επίμαχο σχόλιο.
«Η κριτική, όσο σκληρή και αν είναι, ακόμη και η κακόπιστη, δεν με ενοχλεί. Εχω ακούσει πολύ άσχημα σχόλια, που όμως με βοήθησαν να δουλέψω πιο σκληρά στην καριέρα μου και να γίνω καλύτερος παίκτης. Δεν μπορώ όμως να δεχθώ την απαξίωση και την ειρωνεία.
Ο Μπουρούσης δεν ξεκουράστηκε καθόλου και όμως τα έδωσε όλα στη διοργάνωση. Είδα ανθρώπους να τραυματίζονται και αντί να φυγοπονήσουν, να εκφράζουν την επιθυμία να παίξουν για να βοηθήσουν την ομάδα. Ημασταν μαζί επί σχεδόν δύο μήνες και δεθήκαμε πολύ μεταξύ μας. Γι' αυτό και η απογοήτευση που προκάλεσε ο αποκλεισμός ήταν πιο ισχυρή από προηγούμενες χρονιές. Φέτος και οι δώδεκα ήμασταν μια γροθιά και το πιστεύαμε. Στον κρίσιμο αγώνα όμως όλα πήγαν στραβά. Δημιουργήσαμε προσδοκίες και τις σβήσαμε» λέει ο Πρίντεζης, αναλύοντας τα βασικά αίτια της βαριάς ήττας.
«Στο ξεκίνημα ενός τέτοιου αγώνα δεν επιτρέπεται να εμφανιστείς χαλαρός. Η συγκέντρωσή μας κυμάνθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τα ματς της πρώτης φάσης. Είμαστε αδικαιολόγητοι για αυτό, αλλά την ίδια στιγμή η Σερβία βρέθηκε σε καταπληκτική βραδιά και τα σουτ που πέτυχε σε κρίσιμα σημεία μάς έκοβαν τα πόδια.
Είχαν μεγάλη αποτελεσματικότητα από τη γραμμή του τριπόντου και αν θυμηθούμε τα Φάιναλ Φορ που πήραμε με τον Ολυμπιακό, το σουτ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Ετσι είναι ο αθλητισμός. Πολλές φορές σε προσγειώνει ανώμαλα και εσύ οφείλεις να συνέλθεις και να βγεις πιο δυνατός. Θα προσπαθήσουμε, λοιπόν, να εμφανιστούμε πιο δυνατοί και με τον ίδιο προπονητή, που είναι πολύ σημαντικό, στο Ευρωμπάσκετ 2015» υπόσχεται ο άσος του Ολυμπιακού, εξαίροντας τις αρχές, τη φιλοσοφία και την προσέγγιση του Φώτη Κατσικάρη.


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ