Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

Α.Ρέμος: "Παρά τρίχα δεν ήρθε η ολοκληρωτική καταστροφή"

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014   8:03:00 π.μ.


Α.Ρέμος: Είναι αναμφισβήτητα η πιο οικεία και αγαπημένη φωνή των τελευταίων χρόνων στην Ελλάδα.
Ωστόσο, η πορεία του στο τραγούδι και οι μεγάλες του επιτυχίες, δεν είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο έχει μπει στις καρδιές των Ελλήνων. Βλέπετε πάνω απ' όλα, είναι ένας άνθρωπος «έξω καρδιά» όπως τον χαρακτηρίζουν οι φίλοι του, που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή με την απλότητα και την αφοπλιστική του ειλικρίνεια. Σπάνια δίνει συνεντεύξεις ωστόσο όταν αποφασίσει να μιλήσει είναι χείμαρρος. Ο ίδιος άνοιξε την καρδιά του στο «Secret» και μίλησε για όλους και για όλα αποκαλύπτοντας κρυφές πτυχές του εαυτού του, αλλά και τις σκέψεις του για τα τεκταινόμενα στην πατρίδα μας.
-Εσύ βγήκες μπροστά για την ομάδα σου
«Την αγάπη μου για την ομάδα μου την πλήρωσα ακριβά. Παρά τρίχα δεν ήρθε η ολοκληρωτική καταστροφή της ζωής μου. Αισθανόμουν πως δεν μπορούσα να ανασάνω. Σαν να είμαι σε ένα κουτί χίλια μέτρα κάτω από τη θάλασσα. Ευτυχώς ο κόσμος με στήριξε. Ήρθαν δυο δίσκοι που έγιναν επιτυχίες και κατάφερα να κρατηθώ όρθιος»
-Ποιοι ήταν κοντά σου στη δύσκολη στιγμή;
«Η οικογένειά μου, η Υβόννη και λίγοι φίλοι»
-Ήταν ακριβό το τίμημα;
« Απο οικονομικής άποψης απο τότε που έγινα Πρόεδρος του «Ηρακλή» έχω πληρώσει πάρα πολλά χρήματα. Απο το 2010 μέχρι σήμερα θεωρώ ότι 500 οικογένειες του δημοσίου πληρωνόντουσαν απο εμένα. Συνεχίζω να πονάω την ομάδα και να την αγαπάω»
-Τι δίδαγμα πήρες απο την περιπέτειά σου;
«Ότι όλα γίνονται. Μόνο τα προβλήματα υγείας δεν γίνονται και εγώ έχω χάσει πολυ σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου. Όλα αντιμετωπίζονται. Και τα χρέη και οι φυλακές και οι χωρισμοί. Όλα»


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ