Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

Χολέμπας: «Θέλω πρωτάθλημα με τη Ρόμα»

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014   5:12:00 μ.μ.


Χολέμπας: «Θέλω πρωτάθλημα με τη Ρόμα»Aποκάλυψε πως απέρριψε άλλες προτάσεις για τα… μάτια των Ιταλών
Ο Χοσέ Χολέμπας παρουσιάστηκε και επίσημα από την Ρόμα, με τον Έλληνα διεθνή να τονίζει πως είναι πολύ ευτυχισμένος στη νέα του ομάδα.
Ο πρώην άσος του Ολυμπιακού μίλησε στους Ιταλούς δημοσιογράφους τόσο για τη νέα εμπειρία που ετοιμάζεται να ζήσει στην Ρώμη, όσο και για τα πρώτα δύσκολα χρόνια της καριέρας του.
«Σταμάτησα να παίζω ποδόσφαιρο όταν ήμουν 18 χρονών. Είχα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω, όπως το να προσέχω την κόρη μου. Ξεκίνησα να παίζω πάλι όταν είχα μεγαλώσει κάπως και τώρα είμαι ήδη 30, αλλά είμαι διψασμένος να κερδίσω τρόπαια», τόνισε ο αριστερός μπακ.
Σε ότι έχει να κάνει με την έλευση του στην ομάδα ανέφερε: « Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είμαι τρεις μέρες εδώ και προπονούμαι συνεχώς».
Επίσης, αποκάλυψε πως η Ρόμα δεν ήταν η μόνη που ενδιαφέρθηκε για την απόκτηση του, όμως εκείνος πήρε την απόφαση του: «Είχα προσφορές και από άλλες ομάδες, αλλά αποφάσισα να έρθω στην Ρόμα επειδή είναι ένα σπουδαίο ευρωπαϊκό κλαμπ».
Για τους στόχους που έχει θέσει για αυτόν και την ομάδα του: «Όλοι θέλουμε να πάρουμε το Scudetto. Η ομάδα δείχνει πολύ καλή. Αν το πιστέψουμε και παλέψουμε σκληρά, μπορούμε να το κάνουμε».
Tέλος, αναφέρθηκε στην θέση που αγωνίζεται και στο αν πιστεύει πως θα είναι βασικός: «Είμαι αριστερό μπακ, αλλά μπορώ α παίξω και στα χαφ. Είναι στην κρίση του προπονητή μου για το που θα με βάζει και πότε θα το κάνει αυτό. Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα μου».


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ