Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

«Σε είδα στην καφετέρια μου άρεσες πολύ» - Προσοχή μην απαντήσετε σε αυτό το SMS!

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014   8:03:00 μ.μ.


«Σε είδα στην καφετέρια μου άρεσες πολύ» - Προσοχή μην απαντήσετε σε αυτό το SMS!Ένα «ψαρευτικό» μήνυμα ή αλλιώς spearfishing SMS κυκλοφορεί το τελευταίο διάστημα
Το μήνυμα έρχεται από τον αριθμό +17142664594 και αναφέρει «Σε είδα στην καφετέρια και μου άρεσες πολύ. Ο Σάκης μου έδωσε τον αριθμό σου. Είμαι η κοπέλα που σε κοίταζε επίμονα. Θα χαρώ να τα πούμε. 6943544569».
Σύμφωνα με τα διάφορα forum αλλά και μία άτυπη επικοινωνία που είχαμε με την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, πρόκειται για μηνύματα που ψαρεύουν τους χρήστες προκειμένου να καλέσουν στο νούμερο με κίνδυνο να χρεώσουν το τηλέφωνο τους.
Σε επικοινωνία που είχαμε με εταιρία κινητής τηλεφωνίας μας ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει κάποια χρέωση για την λήψη του sms αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ο χρήστης να καλέσει πίσω.
Επίσης μέσω υπηρεσίας πληροφοριών καταλόγου διαπιστώσαμε ότι ο αριθμός είναι καταχωρημένος σε συγκεκριμένο όνομα στην Αττική, όπου έχει επίσης τον αριθμό 6943544619 και όπου τα forum αναφέρουν τις ίδιες ακριβώς πληροφορίες και για αυτόν.


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ