Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

ΣΟΚ προκαλούν οι δηλώσεις Μελισσανίδη!

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014   2:24:00 μ.μ.



Χείμαρρος ήταν ο Δημήτρης Μελισσανίδης και ξεκίνησε λέγοντας:

«Ας με κάνουν ύποπτο, ας με κάνουν ένοχο. Ξεκίνησαν πόλεμο θα τον έχουν. Αυτοί που κατέστρεψαν το ελληνικό ποδόσφαιρο ας κοιτάξουν στον καθρέφτη όχι τον Μελισσανίδη. Όταν ήμουν πρόεδρος στην ΑΕΚ αυτά που μπορούσα αυτά κέρδισα. Δεν υπήρχε καμία αμιφσβήτηση σε αυτή την ομάδα. Αυτή την ΑΕΚ θέλουμε να ξαναφτιάξουμε αλλά σε ένα καθαρό ελληνικό ποδόσφαιρο. Ό,τι και να είπα, ό,τι και να έκανα πως μπορεί να τα ξέρει αυτά ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Ναι εγώ τηλεφώνησα στα θεσμικά όργανα. Πως είναι δυνατόν ο Ζωγράφος να λειτουργεί σαν υπάλληλος του Μαρινάκη. Πως είναι δυνατόν από το κρεβάτι του πόνου ο κ.Ζωγράφος να παίρνει τηλέφωνο τον κ.Μαρινάκη;

Ο κ.Μαρινάκης και ο δημοσιογράφος Κουρτάκης πήγαν στο νοσοκομείο. Ζητά να ανοίξουν τα τηλέφωνα του κ.Ζωγράφου και να μάθουμε ποιος είναι ο αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης. Η βόμβα του σκανδάλου όταν θα σκάσει πολλούς μαζί της. Είναι πολλοί και το ξέρουν. Θα πάρει μαζί του και δημοσιογράφους και κάποια στιγμή θα πω και ονόματα. Τέλειο έγκλημα χωρίς κουκούλωμα δεν γίνεται. Ακουω τον κ.Μαρινάκη που μιλά για επενδυτές. Εγώ έχω πει ότι θα φτιάξω την ομάδα μου. Ακούω αυτή την καραμέλα αλλά επενδύσεις δεν βλέπω. Επένδυση είναι να παίρνουμε κάθε χρόνο 60-70 από το πόδόσφαιρο, να τα παντελονιάζουμε και να λέμε μετά για επενδύσεις.

Τρελάθηκαν όλοι όταν είπαμε ότι θα φτιάξουν γήπεδο. Τρελάθηκαν πιο πολύ όταν έμαθαν ότι θα μας βοηθήσει η Πολιτεία. Κανείς όμως δεν λέει τι έγινε, που είναι η κλοπή του αιώνα. Πήραν το δάνειο από την Εθνική και δεν το πληρώνουν. Έχουν λεφτά αλλά το δάνειο δεν εξυπηρετείται. Ήρθαν απο την UEFA πληροφορίες για κάποια στημένα ματς. Πρώτα το Ολυμπιακός-Βέροια. 3εκατ. στο σκορ 3-0. Στο ημίχρονο άλλα 3εκατ. στο ημίχρονο και πάλι στο 3-0. Ποιος έπαιζε η Μπαρτσελόνα με τη Ρεάλ;Το στοίχημα παίχτηκε στη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη. Υπήρχαν κι άλλα παιχνίδια, το Ολυμπιακός-Πανθρακικός και το Εργοτέλης-Ολυμπιακός. Ρωτάω εσάς, ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του Εργοτέλη; Να μας πουν πού ανήκει μια off-shore εταιρεία από την οποία χρηματοδοτείται η ΠΑΕ Εργοτέλης».

Δεν σηκώνει ποτέ από απόκρυψη. Τον πήρε δύο φορές τηλέφωνο και του ζήτησα το 50-50. Μάλιστα μου πρότεινε να συναντηθούμε. Τη δευτερη φορά τον πήρα πριν το ματς με τον Αχαρναϊκό και του είπα ότι δεν θέλουμε χάρες μόνο αυτό που μας ανήκει. Η ΑΕΚ δεν έχει παράπονο με τη διαιτησία. Ποιος ο λόγος να ασχοληθούμε με τη διαιτησία. Αν ανοίξουν τα τηλέφωνα του κ.Ζωγράφου θα καταλάβουν τι έχει γίνει. Μετά από όλα αυτά μια δικηγόρος με την ασφάλεια του κ.Μαρινάκη κατέθεσε ότι τον πήρε κάποιος από ανώνυμο τηλέφωνο και ότι έμοιαζε η φωνή του Μελισσανίδη και τον απείλησε. Όποτε παίρνω τηλέφωνο λέω ποιος είμαι. Ζητώ να ανοίξουν τα τηλέφωνα του κ.Ζωγράφου, του κ.Μαρινάκη και της κ.Μπετυς. Η κυρία Μπέτυ Βασσάρα λύνει και δένει και είναι μόνιμα στο Καραϊσκάκη στα VIP.

Τα τελευταία χρόνια 12 αθλητικές συντάκτες έχουν φάσει ξύλο. Όλοι ξέρετε τι γίνεται αλλά φοβάστε. Σας λέω όμως ότι δεν υπάρχει χούντα στον πλανήτη που δεν έχει πέσει. Έτσι θα πέσει και αυτή σας το λέω. Ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα στον κόσμο είδατε τι έγραψε. Το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει πιάσει πάτο. Μέχρι χθες μιλούσαν για τη Δικαιοσύνη και έλεγε ο κ.Μαρινάκης για τον κ.Κορέα και την κ.Παπανδρέου. Τώρα παράτησαν την Δικαιοσύνη και πήγαν στον αθλητικό εισαγγελέα. Εμείς πιστεύουμε στην αθλητική δικαιοσύνη. Θα καταθέσουμε κι άλλα στοιχεία. Εγώ προσωπικά και οι συνεργάτες μου είμαστε αποφασισμένο να φτάσουμε στα άκρα. Ζητάμε από την Πολιτεία να επισπεύσει τις διαδικασίες κάθαρσης. Είναι υπερεπείγον.

Έδιωξαν τον Βελλή από το ποδόσφαιρο. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο αλλά ξέρετε τι έγινε. Αυτοί που μιλάνε για κάθαρση στο ποδόσφαιρο είναι τόσο αστεία αυτά που λένε που δεν τα πιστεύουν ούτε μικρά παιδιά. Οι μισές ομάδες της Σούπερ Λίγκας δεν πρέπει να παίζουν. Είναι στο τσάμπα. Είναι ποδόσφαιρο αυτό; Είναι επενδυτές; Εγώ δεν βρήκα τίποτα έτοιμο. Καποιοι τα βρήκαν όλα έτοιμα. Μπούληδες ήταν μπούληδες θα μείνουν. Εγώ δεν σας λέω ότι είμαι ψάλτης στην εκκλησία αλλά είναι απαράδεκτο να αναφέρονται όλα τα όργανα του ποδοσφαίρου στον πρόεδρο του Ολυμπιακού. Ζητάω ξανά να ανοίξουν τα τηλέφωνα του Ζωγράφου. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν είχαμε κανένα θέμα με τη διαιτησία. Όλα τα παιχνίδια τα κερδίσαμε. Ξέρετε πόσοι πέφτουν και πόσοι ανεβαίνουν στη Σούπερ Λίγκα; Ξέρετε τι γίνεται τα τελευταία χρόνια. Παρακαλώ τον αθλητικό εισαγγελέα να με καλέσει άμεσα και να του τα πω και αυτού. Χθες μου είπε ότι δεν μπορούσε λόγω φόρτου εργασίας.

Μήπως ξέρετε ποιος παράγοντας έπαιρνε τηλέφωνο για να βάλει προπονητή τον Ελευθερόπουλο στον Πανιώνιο; Ποιος ασχολήθηκε με τον Τύρναβο και τον Εθνικό Γαζωρού; Ποιός παράγοντας υποσχέθηκε δανεικούς παίκτες σε ΠΑΕ αφήοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται για επιβράβευση; Ποιος ασχολήθηκε με τις εκλογές της ΕΠΟ; Ποιος έδωσε χρήματα σε δύο αθλητικές εφημερίδες που όλοι τις ξέρουμε; Ποιος παράγοντας έχει πολιτική εφημερίδα; Ποιοι παράγοντες εμπλέκονται στη σύσταση των πινάκων των διαιτητών; Ποιός παράγοντας έδωσε εντολή να ξυλοκοπηθεί ο Νικόλας Βασιλαράς; Ποιος ευθύνεται για τις βιοπραγίες κατά του Άρη Ασβεστά και του Δημήτρη Τομαρά; Θέλετε ένα πρόσφατο; Ο δημοσιογράφος Κοντός πήγε στο Καραϊσκάκη και ήρθε αυτός ο Καραπαπάρας πως τον λένε μαζί με μπράβους και τον έδιωξαν. Ποιος εμπλέκεται στην βομβιστική επίθεση κατά του Κωσταντινέα; Ποιος παράγοντας ζήτησε τις απολύσεις των Βασιλαρά και Παπαθεοδώρου; Έχω να λέω μέχρι το πρωί.

Αυτοί είναι άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν το ποδόσφαιρο και πάνε στη Σούπερ Λίγκα και θέλουν να φιμώσουν τον Τύπο. Είναι πρωτοφανές. Ο κ. Μαρινάκης με λέει ‘λαθρέμπορο’, ενώ έχω αθωωθεί από την ελληνική δικαιοσύνη και είμαι από τους λίγους επιχειρηματίες στην Ελλάδα με λευκό ποινικό μητρώο. Δεν ντρέπεται, γιατί έτσι έχει μάθει, Κατίνα ήταν και Κατίνα θα παραμείνει. Εγώ μπορώ να πω πιο σκληρά πράγματα: Υπήρχε ένα πλοίο που μετέφερε δύο τόνους ηρωίνη και συσχετιζόταν με τον κ. Κοτσώνη, που ήταν δεξί χέρι του».

Στη συνέχεια ξεκίνησαν οι ερωτήσεις προς τον ισχυρό άνδρα της Ένωσης: «Δεν θέλω να τοποθετηθώ πάνω σε όσα γράφτηκαν. Όταν θα πάρω τις καταθέσεις στα χέρια μου θα μιλήσω. Εγώ θέλω να ασχοληθώ με την ΑΕΚ όμως κάποιων το διεστραμμένο μυαλό ήθελε την ΑΕΚ θυγατρική και δεν τους αρέσει αυτό που κάνουμε τώρα. Θέλω να πιστέψετε ότι βάζω πάνω από το οπαδικό το ποδόσφαιρο. Θέλω να φτιάξω το ποδόσφαιρο. Αυτοί τι να μας πουν μπούληδες είναι. Δεν τον βλέπετε βγαίνει στα κανάλια και γυαλίζει το μάτι του».

Για το αν έχει μιλήσει με άλλες ομάδες: «Δεν έχω έρθει συνεννόηση με άλλες ομάδες βλέπω όμως τι γίνεται και είμαι αποφασισμένος να σπάσω τα αυγά μέχρι τέλους».

Για τα ΜΜΕ που δεν μιλάνε: «Έχει γίνει καθεστώς να μην μιλάει κανεί. Εσείς οι δημοσιογράφοι δεν μιλάτε. Βγάλτε τα, ξεσκίστε τους. Ούτε εσείς δεν μιλάτε τι να κάνει η Πολιτεία;»

Για το ματς με την Παναχαϊκή: «Θα παρακαλέσουμε λόγω της εντάσεως τους οπαδούς μας να μην βρεθεί κανείς στο ματς με την Παναχαϊκή. Η ομάδα θέλει ηρεμία. Η ΑΕΚ είναι τεράστιο σύλλογος και δεν έχει πρόβλημα να παίξει χωρίς κόσμο».

"Η Δικαιοσύνη θα σπάσει όλο αυτό που γίνεται. Έχω εμπιστοσύνη. Υπάρχουν πορίσματα και θα βγουν. Γίνεται το έλα να δεις. Τους φτύνουν και νομίζουν ότι βρέχει. Τώρα το ποδόσφαιρο είναι μπόχα. Γελάνε τα διεθνή πρακτορεία. Τι να πω, τα βλέπετε. Ελπίζω να φτιάξουν τα πράγματα. Διαβάζετε τον δικό τους Τύπο. Φαταούλες όλα τα θέλουν δικά τους, έτσι έχουν μάθει στη ζωή τους.

Για το γήπεδο: «Είπα και θα ξαναπώ. Η ΑΕΚ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΗΠΕΔΟ, ΤΕΛΟΣ!».

"Όποιος με καλέσει θα πάω και θα τα πω. Δεν είμαι χτεσινός. Έχω στοιχεία που θα συγκλονίσουν ακόμα πιο πολύ αλλά περιμένω. Περιμένω... Όταν μιλάμε για γήπεδο μιλάμε για γήπεδο στη Φιλαδέλφεια. Τα παραπάνω στοιχεία θα τα δώσω όταν πρέπει εκεί που πρέπει».

Για τον ποιον θα ήθελε για πρόεδρο της ΕΠΟ: «Θα μου άρεσε ο Καραγκούνης για πρόεδρος της ΕΠΟ. Καθαρό παιδί, έντιμος άνθρωπος και μεγάλος αθλητής όχι αυτούς που έχουν τόσα χρόνια τις γκραν κάσες».

Για το τι πρέπει να αλλάξει: «Θέλουμε να αλλάξει η κατάσταση. Να φτιάξουμε το ποδόσφαιρο. Να φέρουμε το 50-50. Έχετε δει κανένας από εσάς πακιστανικό τηλέφωνο. Δεν τα λέω εγώ, η ΕΥΠ τα λέει. Τι λένε με πακιστανικά τηλέφωνα. Και δεν τρέχει τίποτα».

Για το αν μιλάει με τον Γιώργο Σαρρή: «Μιλάω με τον Σαρρή. Η ΑΕΚ πρέπει να μιλάει με τον πρόεδρο της ΕΠΟ. Μάλιστα οι σχέσεις μας ήταν καλές. Διαβάζω τώρα κάποια άλλα πράγματα και δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι. Θα δούμε και έχω και για αυτού τη γούνα».

gazzetta.gr
ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ