Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

Σαρρής: «Δεν ξέρω καλά αγγλικά»

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014   9:52:00 μ.μ.



Ακόμη ένα ρεσιτάλ πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Γιώργος Σαρρής. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, μιλώντας στην NEΡΙΤ, όταν ρωτήθηκε για την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο, μετά και την επίθεση που δέχθηκε ο Χριστόφορος Ζωγράφος ουσιαστικά πέταξε το... μπαλάκι των ευθυνών σε όλους τους άλλους. Τους παράγοντες, δηλαδή και την Πολιτεία.

«Στο ποδόσφαιρο συμβαίνουν πολλά. Ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους, οι παράγοντες, η πολιτεία και όσοι αγαπάμε το ποδόσφαιρο», τόνισε χαρακτηριστικά. Για τις δικές του ευθύνες; Αυτές περιορίζονται απλά στην επιλογή του Κλαούντιο Ρανιέρι για τον πάγκο της Εθνικής ομάδας.

«Εγώ ανέλαβα την ευθύνη της πρόσληψης του Ρανιέρι. Συζητήσαμε με πολλούς υποψήφιους και εγώ που μίλησα μαζί του, θεώρησα πως το βιογραφικό και η εμπειρία του σε μεγάλα κλαμπ, θα αποτελούσαν μία σιγουριά στην Εθνική ομάδα. Δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί στην δική μας πραγματικότητα», ανέφερε.

Και φυσικά, αυτές οοι ευθύνες σε καμία περίπτωση δεν μεταφράζονται σε παραίτηση: «Ποτέ δεν είπα οτι θα παραιτηθώ. Αν κάποιος λέει οτι αναλαμβάνει την ευθύνη και το 2014 κάποιου θεωρούν οτι εννοεί παραίτηση, τι να πω εγώ; Θα απολογηθώ στο Δ.Σ και αν μου τεθούν οι ερωτήσεις θα απαντήσω».

Τέλος όταν ρωτήθηκε για τον Χιου Ντάλας που μιλώντας στο gazzetta.gr διέψευσε πως έχει δεχθεί απειλές, όπως είχε πει ο Γιώργος Σαρρής, δικαιολογήθηκε λέγοντας: «Εγώ αυτό κατάλαβα από την συζήτηση που κάναμε την Παρασκευή. Μπορεί να έκανα και λάθος, τα Αγγλικά μου δεν είναι καλά. Εγώ αυτό κατάλαβα και αν το διαψεύδει ο Χιου Ντάλας, τότε δέχομαι. Δή

gazzetta.gr
ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ