Σύμφωνα με τους ιθύνοντες συμπεριφέρεται «σαν να μην θέλει να φύγει»
Το ξανθό κορίτσι πέρασε τα Χριστούγεννα στο « Χαμόγελο του Παιδιού» με τους ιθύνοντες να αναφέρουν πως συμπεριφέρεται «σαν να μην θέλει να φύγει», ενώ παράλληλα το ίδρυμα επισημαίνει πως «η ελληνική Δικαιοσύνη είναι αυτή που θα αποφασίσει τι θα γίνει το παιδί».
