Την Κυριακή περίπου εκατό ανθρακωρύχοι και εργάτες έδωσαν όρκο πίστης στην κηρυγμένη Λαϊκή Δημοκρατία του Ντονέτσκ. Δηλώνουν ότι δεν εμπιστεύονται στο σχέδιο της ειρηνευτικής ρύθμισης του Προέδρου Ποροσσένκο, μεταδίδει ο τηλεοπτικός σταθμός Russia today.
Οι ανθρακωρύχοι δηλώνουν ότι δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να προστατέψουν τις οικογένειές τους.
Οι νέες Ένοπλες Δυνάμεις που δημιουργήθηκαν κατά το πλείστον έχουν μόνο τον βασικό οπλισμό και τα βλήματα. Όταν πρόκειται όμως για την προστασία των δικών τους ανθρώπων, είναι έτοιμες να πολεμούν με ό, τι βρεθεί μπροστά.
Νωρίτερα ο Πρωθυπουργός της κηρυγμένης Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ Αλεξάνδρ Μποροντάι δήλωσε για τη δημιουργία της μεραρχίας ανθρακωρύχων.
"Στο Ντονέτσκ άρχισε να δημιουργείται η μεραρχία από τους ανθρακωρύχους που αποφάσισαν να προστατεύουν τις οικογένειες και τα σπίτια τους. Στη μεραρχία ήδη έχουν γραφτεί 500 άτομα", δήλωσε.
"Προγραμματίζεται ότι ο αριθμός του προσωπικού της μεραρχίας των ανθρακωρύχων θα αποτελέσει 10 χιλιάδες άτομα ", πρόσθεσε ο επικεφαλής της κυβέρνησης της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ.
"Αυτός ο πόλεμος για μας πράγματι είναι πατριωτικός ", δήλωσε ο Μποροντάι.
