Οι Πρόεδροι της Ρωσίας και των ΗΠΑ Βλαδίμιρ Πούτιν και Μπάρακ Ομπάμα λεπτομερώς συζήτησαν στο τηλέφωνο διάφορες πτυχές της οξείας ενδοπολιτικής κρίσης στην Ουκρανία, τις προοπτικές της ρύθμισης της κατάστασης, μεταξύ άλλων της πραγματοποίησης του σχεδίου ειρήνευσης που πρότεινε ο Πρόεδρος Πιότρ Ποροσσένκο.
Το δήλωσε το γραφείο Τύπου του Κρεμλίνου.
"Ο Πούτιν υπογράμμισε ότι για την ομαλοποίηση της κατάστασης στις νοτιοανατολικές περιοχές πρωταρχική σημασία θα είχε η πραγματική παύση των πολεμικών επιχειρήσεων και η έναρξη των άμεσων των πλευρών της σύγκρουσης», ανέφεραν στο Κρεμλίνο. Επισημάνθηκε επίσης η σημασία μιας άμεσης επίλυσης των ανθρωπιστικών θεμάτων, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης βοήθειας στο παθόντα πληθυσμό ".
