Ο επιχειρηματίας, Ζανγκ Γιεν, δειπνούσε στο εστιατόριο ξενοδοχείου, όταν βρήκε την κατσαρίδα μέσα στη σαλάτα του και φώναξε τη σερβιτόρα για να της κάνει παράπονα.
Εκείνη απολύτως ψύχραιμη του είπε ότι το να βρει κάτι τέτοιο στο φαγητό του είναι «απολύτως φυσιολογικό».
Και για του λόγου το αληθές η 39χρονη πήρε την κατσαρίδα και την έφαγε.
