Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

Μάθετε πως να βγάλετε χρήματα κάθε 30 λεπτά φορώντας πιτζάμες και παντόφλες

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014   1:04:00 μ.μ.


Μάθετε πως να βγάλετε χρήματα κάθε 30 λεπτά φορώντας πιτζάμες και παντόφλεςΟνομάζομαι Γιώργος Ιωαννίδης, αλλά είμαι γνωστός κυρίως ως ο χρηματιστής με τις πυτζάμες. 
Σωστά διαβάσατε– Δουλεύω από το σπίτι και συναλλασσομαι ενώ φοράω τις πυτζάμες και τις παντόφλες μου και βγάζω ένα σκασμό περισσότερα λεφτά από κάθε άλλη οκτάωρη βαρετή δουλειά είχα κάνει ποτέ στη ζωή μου.
Αφήστε με να σας πω λίγα περισσότερα για μένα. Για τα προηγούμενα 7 χρόνια εργαζόμουν ως προγραμματιστής σε μια από τις μεγαλύτερες forex εταιρίες λογισμικού. Στην αρχή δούλευα πάνω στην ανάπτυξη της forex πλατφόρμας τους, στην οποία κατάφερα να γίνω αυθεντία στα προηγούμενα 3 χρόνια. Ήμουν τόσο καλός σε αυτό που έκανα ώστε μια μέρα ο προϊστάμενός μου με μετέφερε στην ανάπτυξη ενός άκρως αππορήτου πρότζεκτ, το οποίο εμείς οι προγραμματιστές συνηθίζαμε να αποκαλούμε “διωνυμικές συναλλαγές.” Μόνο αργότερα συνειδητοποίησα ότι στην πραγματικότητα δουλεύαμε πάνω σε αυτό που σήμερα ίσως ξέρετε ως «Δυαδικές Επιλογές».
Στα χρόνια που ήμουν στην εταιρία, ενεπλάκησα με κάθε πλευρά της ανάπτυξης των δυαδικών επιλογών. Η δουλειά μου ήταν να ελέγχω για «παραθυράκια» – Έπρεπε να τεστάρω συνεχώς το λογισμικό των δυαδικών επιλογών και να διασφαλίσω ότι δεν υπήρχε κανένας τρόπος να αποκτήσει κάποιος πλεονέκτημα και να βγάζει ασύστολα κέρδη.
Μου δόθηκε ένας πραγματικός λογαριασμός με άπειρες ευκαιρίες για δοκιμές και λάθη. Κυριολεκτικά έχασα $136,512,456.45 χρησιμοποιώντας αυτόν τον λογαριασμό προσπαθώντας να νικήσω το σύστημα. Σε αυτό το σημείο ήμουν απολύτως πεπεισμένος ότι το σύστημα ήταν αδύνατο να νικηθεί.
Και αυτό ήταν όλο, μέχρι που μια μέρα προσπάθησα να εφαρμόσω έναν απίστευτα απλό μαθηματικό κανόνα που μου πήρε 20 λεπτα να μάθω σε αυτά τα βαρετά μαθήματα στατιστικής. Χρησιμοποίησα αυτόν τον κανόνα για να αναπτύξω ένα σύστημα. Φυσικά αυτό το σύστημα δεν έφερε πίσω τα $136,512,456.45 – άλλα για καθήστε! Είχα τη δυνατότητα να κερδίζω 10 χιλιάδες την εβδομάδα, για 6 ολόκληρους μήνες το δοκίμαζα, οπότε μια μέρα τα κεντρικά γραφεία αποφάσισαν οτι η περίοδος της ανάπτυξης είχε τελειώσει και έστειλε όλους εμάς τους δοκιμαστές του λογισμικού σπίτια μας.
Από τη στιγμή που απολύθηκα, έλαβα και μια ωραία αποζημίωση. Έχοντας αποταμιεύσει λίγα χρήματα, αποφάσισα να τα επενδύσω απευθείας στις δυαδικές επιλογές, γνωρίζοντας ότι θα συναλλαχθώ ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, όπως οταν χρησιμοποιούσα τον δοκιμαστικό λογαριασμό της εταιρίας.
Αυτή ήταν η μέρα που πούλησα το κοστούμι μου των €1000 για ένα ζευγάρι πυτζάμες των €5(και παντόφλες) από τη λαϊκή, και άνοιξα ένα λογαριασμό με την Stockpair. Και μαντέψτε τι έγινε:

Είστε ενθουσιασμένος με τα αποτελέσματα της στρατηγικής μας για αρχαρίους; Μπορείτε να προμηθευτείτε ολόκληρο το ebook «Ο Χρηματιστής με τις πυτζάμες» ΜΟΝΟ για $9.95 (προηγουμένως $47.95).
Αυτό το Εbook θα σας μάθει το σύστημα που χρησιμοποίησα για να βγάλω περισσότερα από $15k την εβδομάδα φορώντας τις πυτζάμες και τις παντόφλες μου. Ο πλούτος πληροφοριών στο βιβλίο μου θα σας μάθει πώς να γίνετε ένας χρηματιστής με πυτζάμες ακριβώς όπως και εγώ!
Η ικανοποίηση του πελάτη είναι πολύ σημαντική για μένα, οπότε αν δεν είστε 100% ευχαριστημένοι με την αγορά σας με χαρά μου θα σας παρέχω επιστροφή χρημάτων εντός 60 ημερών από την αγορά και χωρίς ερωτήσεις.

http://www.thetraderinpajamas.com/gr/c/gr1?utm_campaign=cionns&utm_source=default&utm_medium=fxd


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ