Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

Γκέκας: «Έσβησαν όλα μπροστά μου»

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014   6:58:00 μ.μ.


Γκέκας: «Έσβησαν όλα μπροστά μου»Τα συναισθήματά του μετά το χαμένο πέναλτι περιέγραψε ο Φάνης Γκέκας σε συνέντευξή του. «Δεν κοιμόμουν» είπε ο διεθνής επιθετικός, που μίλησε και για την στήριξη που είχε απ’ τους συμπαίκτες του
Ως την χειρότερη στιγμή της καριέρας του χαρακτήρισε το χαμένο πέναλτι στο ματς με την Κόστα Ρίκα ο Φάνης Γκέκας σε συνέντευξή του στον Arena fm.
Ο διεθνείς επιθετικός σχολίασε τη συμπαράσταση του κόσμου, των συμπαικτών και της οικογένειάς του μετά τον αποκλεισμό της Εθνικής απ’ τη συνέχεια του Μουντιάλ, ενώ αναφέρθηκε και στην επόμενη μέρα της ομάδας.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Φάνης Γκέκας:
Για την εμπειρία του Παγκοσμίου Κυπέλλου:
«Οπωσδήποτε ήταν μια μεγάλη εμπειρία αυτό που ζήσαμε. Εγώ έχω ένα να παραπάνω λόγο να είμαι χάλια βέβαια».
Για την υποδοχή των φιλάθλων κατά την επιστροφή της Εθνικής, όταν όλοι φώναζαν το όνομα του:
«Αιφνιδιάστηκα από το σύνθημα, ήταν ένας ευχάριστος αιφνιδιασμός. Ο κόσμος έδειξε την αγάπη του για εμένα και αυτό λέει πάρα πολλά».
Για το αν θα προκρινόταν η Εθνική εφόσον ευστοχούσε στο πέναλτι:
«Δεν φτάσαμε μέχρι το επόμενο πέναλτι για να το ξέρω αυτό. Θα είχαμε ένα παραπάνω πέναλτι για να διεκδικήσουμε την πρόκριση. Από εκεί και πέρα ήταν μια ρώσικη ρουλέτα, δεν ήταν κακό το πέναλτι που εκτέλεσα. Ο τερματοφύλακας, όμως, ήταν από τους καλύτερους του Μουντιάλ. Όταν πήρα την μπάλα για να το εκτελέσω ξεκαθάρισα στον διαιτητή πως βγαίνει από την γραμμή. Το έκανε και στα προηγούμενα πέναλτι, απλά επειδή μπήκαν μέσα, δεν έδωσε κανείς σημασία».


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ