Ροη ειδησεων

8 τροφές από τον κήπο σας, γι' αυτό το καλοκαίρι

Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014   7:12:00 π.μ.


8 τροφές από τον κήπο σας, γι' αυτό το καλοκαίρι
Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να τρώτε τη βιολογική σαλάτα και να φρούτα εποχής, που έχετε μεγαλώσει με τα χεράκια σας, στον κήπο σας.

Σύκα
Περιέχουν βιταμίνες Α και Β6 καθώς και θειαμίνη, η οποία μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας  να μετατρέψει τους υδατάνθρακες σε ενέργεια. Είναι μια καλή πηγή διαιτητικών ινών, που μας κάνει να αισθανόμαστε πλήρεις πιο γρήγορα και μπορεί μας να βοηθήσει στην πέψη.
Φράουλες
Έχουν μεγάλη περιεκτικότητά  σε φαινόλες και βιταμίνες Α και C, ενώ περιέχουν λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, δύο ουσίες γνωστές για την ευεργετική τους δράση στην όραση. Μειώνουν τον κίνδυνο οστεοπόρωσης, καρδιαγγειακών παθήσεων και βοηθά όσους υποφέρουν από αρθρίτιδα. Είναι από τα φρούτα που βοηθούν στην εξισορροπούν τα υγρά του σώματος και  δρουν κατά της δυσκοιλιότητας.
Κολοκύθια
Μια κούπα έχει 36 θερμίδες και το 10% της προτεινόμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών, που βοηθούν τη διαδικασία της πέψης, αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα, διατηρούν σε χαμηλά επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα και περιορίζουν τη λαιμαργία. Μάλιστα οι βιταμίνες C, Α, μαζί με το φυλλικό οξύ, που περιέχει το κολοκύθι, λειτουργούν σαν ισχυρά αντιοξειδωτικά ενάντια στο οξειδωτικό stress, που ενδέχεται  να προκαλεί διάφορες μορφές καρκίνου.
Καρπούζι
Γίνεται καλοκαίρι χωρίς καρπούζι; Φάτε το άφοβα και θα σας βοηθήσει να λάμψετε. Βλέπετε  περιέχει πολλές βιταμίνες, ενώ παράλληλα έχει ελάχιστες θερμίδες, με μόλις 30 θερμίδες/100 γραμμάρια. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β6, Β1 και C, που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού, προστατεύουν τα μάτια και τον εγκέφαλο και ελαχιστοποιούν τις συνέπειες του οξειδωτικού στρες.
Nτομάτες
Το απόλυτο σνακ για το πκ νικ σας, ή το μπάνιο σας. Πάρτε το μαζί στις διακοπές σας και θα χορταίνετε, ενώ παράλληλα θα χάνετε κιλά. Γνωρίζατε ότι μια μεγάλη ντομάτα περιέχει μόνο 33 θερμίδες; Για εσάς που προσέχετε την επιδερμίδα σας είναι η ιδανική τροφή, αφού ο χυμός τομάτας είναι γνωστός για την αντηλιακή επίδρασή του. Η τακτική κατανάλωση τομάτας εξασφαλίζει προστασία απέναντι στο ερύθημα.
Κεράσια
Θέλετε να έχετε «χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο;». Βρετανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι ο χυμός του κερασιού είναι ένα φυσικό μυοτονωτικό. Μάλιστα  βοηθά στην ταχεία αποκατάσταση των βλαβών που έχουν προκληθεί στους μυς έπειτα από σωματική άσκηση. Αυξάνει τη φυσική άμυνα του οργανισμού και έχει  αντισηπτικές ιδιότητες, ενάντια σε φλεγμονές και λοιμώξεις.
Βατόμουρα
Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και προσφέρουν αντιγηραντική δράση. Περιέχουν σημαντική ποσότητα φυτικών ινών, κάλιο, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ και πολλά ακόμη θρεπτικά συστατικά. Γνωρίζατε ότι οι σπόροι από τα βατόμουρα μας παρέχουν πολυακόρεστα λίπη, τα οποία  συμβάλουν στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς;
Μελιτζάνα
Μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα, προάγει την καλή λειτουργία του εγκεφάλου μας και προστατεύει την καρδιά, ενώ επίσης προάγει τον αμυντικό μηχανισμό του σώματός μας, κατά της επικίνδυνης δράσης των ελευθέρων ριζών.


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ