Ροη ειδησεων
Ελατε στην παρεα μας

GP Ιταλίας: Ο Χάμιλτον στην pole!

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014   6:07:00 μ.μ.


GP Ιταλίας: Ο Χάμιλτον στην pole!Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την 1η θέση όμως ο Ρόσμπεργκ εκκινεί αύριο δίπλα του και σίγουρα δεν θα είναι εύκολο το φρενάρισμα από τα 300km/h για τους δυο τους για την πρώτη στροφή.
Με τη θερμοκρασία στους 25 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και στους 44 βαθμούς στο οδόστρωμα και τις κερκίδες κατάμεστες από θεατές ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές του Ιταλικού GP στο πάρκο της Μόντσα.
Στις ελεύθερες δοκιμές που διεξήχθησαν νωρίτερα ταχύτερος όλων ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με δεύτερο τον Αλόνσο καθώς η Mercedes του πρωτοπόρου στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, Νίκο Ρόσμπεργκ παρουσίασε πρόβλημα στο κιβώτιο οριοθετώντας την προσπάθεια του Γερμανού.
Το ξεκίνημα του 18λεπτου για τη μάχη της 16αδας βρήκε τους περισσότερους οδηγούς, θεατές καθώς προβληματίζονταν για τη χρήση της μέσης ή της σκληρής γόμας. Τελικά ξεκίνησαν με τη σκληρή. Αρκετά παράπονα υπήρχαν για την απόδοση των φρένων ειδικά από το Χάμιλτον. Ο Αλόνοσο βγαίνοντας σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα όμως όχι για πολύ. Οι Mercedes και η Williams του Μάσα αμέσως κατέβασαν με το Χάμιλτον να είναι ταχύτερο όλων. Μπότας και Μάγκνουνσεν ακολούθησαν το παράδειγμά τους όλοι με μονάδα ισχύος Mercedes. Ο Μάσα στη 2η προσπάθειά του πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο βελτιώνοντας την επίδοση του Χάμιλτον κατά 43 χιλιοστά. Ο Ρόσμπεργκ απάντησε κατεβάζοντας άλλα 35 χιλιοστά διαφορές ελάχιστες αλλά ενδεικτικές της έντασης της μάχης. Μετά την προσπάθειά του ο Ρόσμπεργκ ρώτησε αν ήταν αρκετή για να έρθει η απάντηση από το Χάμιλτον που κατέβασε άλλα 130 χιλιοστά. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα πρώτα 6 μονοθέσια στη δεκάδα είχαν μονάδα ισχύος Mercedes, εκτός των εργοστασιακών βρίσκονταν εκεί Williams και McLaren.
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ήταν ο πρώτος που έβαλε τη μέση γόμα προσπαθώντας να φέρει τη Force India όσο πιο ψηλά γίνεται. Οι δυο Lotus δεν κατάφεραν να προκριθούν και έμειναν εκτός πίσω από τις Caterham και Marussia. Οι χρόνοι των Κομπαγιάσι, Μπιανσί ήταν πολύ κοντά σ' αυτούς των Lotus.
Η αντίστροφη μέτρηση των 15 λεπτών του Q2 ξεκίνησε και όλοι αναρωτιόντουσαν ποια μονοθέσια πλην των Sauber και Toro Rosso θα αποκλειστούν από τη 10αδα. Ο λόγος που αναφερόμαστε σ' αυτά είναι φυσικά η υστέρηση των μονάδων ισχύος της Ferrari και της Renault έναντι των Mercedes. Φυσικά στο Q2 η χρήση της μέσης γόμας ήταν μονόδρομος. Θυμίζουμε πως κάθε πιλότος έχει στη διάθεσή του 3 σετ μέσης και 3 σετ σκληρής γόμας για κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα. Οι πρώτες αναλύσεις στρατηγικής δείχνουν πως ο αγώνας των 53 γύρων λογικά θα βγει μ' ένα πιτ στοπ. Η λογική έλεγε ότι δε θα συνεχίσουν οι Force India. Τρία λεπτά πριν τη λήξη ο Πέρεζ ήταν 7ος, ο Ράικονεν 10ος και ο Μάγκνουνσεν 11ος. Με τους τιφόζι να τον ενθαρρύνουν ο Iceman ξεκίνησε πρώτος τη 2η του προσπάθεια. Ένα λάθος όμως στην είσοδο του 2ου σικέιν τον ανάγκασε να την εγκαταλείψει. Ο Ρόσμπεργκ παρότι δε το χρειάζονταν βγήκε και βελτίωσε την επίδοσή του. Το ίδιο και ο Μάγκνουνσεν αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μείνει εκτός 10αδας ο Ράικονεν. Τη θέση του στη 10αδα πήρε ένα ακόμη μονοθέσιο με μονάδα ισχύος Mercedes, η Force India του Πέρεζ.
Η αντίστροφη μέτρηση του 12λεπτου στο Q3 για τη μάχη της πρώτης θέσης βρήκε μόνο ένα μονοθέσιο με κινητήρα Ferrari στη 10αδα αυτό που οδηγεί ο Αλόνσο. Σίγουρα αυτό ήταν απογοητευτικό για τους Ιταλούς, παρότι υπήρχαν και δυο μονοθέσια με μονάδα  ισχύος Renault στη 10αδα. Ήταν κάτι παραπάνω από σαφής η διαφορά των μονάδων ισχύος της Mercedes με επτά μονοθέσια στην πρώτη δεκάδα. Ο Ρόσμπεργκ στην πρώτη του προσπάθεια επανέλαβε την επίδοση του Q2 1:24.552. O Μπότας τον ακολούθησε χάνοντας μόνο στο 3ο κομμάτι ενώ ο Χάμιλτον εντυπωσίασε γράφοντας 1:24.1. Ο Ρόσμπεργκ επανήλθε για την τελευταία του προσπάθεια με νέο σετ μέσης γόμας. Όμως αυτή δεν ήταν ικανή να εκθρονίσει τον Χάμιλτον από την 1η θέση. Όπως ήταν αναμενόμενο οι τρεις πρώτες σειρές στην εκκίνηση είναι Mercedes, Williams, McLaren. Έβδομος ο Αλόνσο κρατήθηκε εμπρός από τις Red Bull και το Σέρτζιο Πέρεζ.
Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη...
Συνολικά η αυριανή σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση
Οδηγός    
Ομάδα
Χρόνος
Διαφορά
1
Lewis Hamilton
Mercedes
1m24.109s
-
2
Nico Rosberg
Mercedes
1m24.383s
0.274s
3
Valtteri Bottas
Williams/Mercedes
1m24.697s
0.588s
4
Felipe Massa
Williams/Mercedes
1m24.865s
0.756s
5
Kevin Magnussen
McLaren/Mercedes
1m25.314s
1.205s
6
Jenson Button
McLaren/Mercedes
1m25.379s
1.270s
7
Fernando Alonso
Ferrari
1m25.430s
1.321s
8
Sebastian Vettel
Red Bull/Renault
1m25.436s
1.327s
9
Daniel Ricciardo
Red Bull/Renault
1m25.709s
1.600s
10
Sergio Perez
Force India/Mercedes
1m25.944s
1.835s
11
Kimi Raikkonen
Ferrari
1m26.110s
-
12
Jean-Eric Vergne
Toro Rosso/Renault
1m26.157s
-
13
Nico Hulkenberg
Force India/Mercedes
1m26.279s
-
14
Adrian Sutil
Sauber/Ferrari
1m26.588s
-
15
Esteban Gutierrez
Sauber/Ferrari
1m26.692s
-
16
Pastor Maldonado
Lotus/Renault
1m27.520s
-
17
Romain Grosjean
Lotus/Renault
1m27.632s
-
18
Kamui Kobayashi
Caterham/Renault
1m27.671s
-
19
Jules Bianchi
Marussia/Ferrari
1m27.738s
-
20
Max Chilton
Marussia/Ferrari
1m28.247s
-
21
Daniil Kvyat
Toro Rosso/Renault
1m26.070s
-
22
Marcus Ericsson
Caterham/Renault
1m28.562s
-
Ο Δανιήλ Κβιάτ έχει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση και γι' αυτό έπεσε στην 21 θέση. Η ποινή επιβλήθηκε γιατί η Toro Rosso στην περίπτωσή του χρησιμοποίησε την 6η φετινή μονάδα ισχύος. Θυμίζουμε πως οι κανονισμοί προβλέπουν φέτος μέχρι 5 μονάδες ισχύος.


ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ